Shop Mobile More Submit  Join Login
BLK ROSE by RA909 BLK ROSE by RA909
It's been ages since I updated my account here.
███████████████
RA.
Add a Comment:
 
:iconataripunk633:
AtariPunk633 Featured By Owner Dec 27, 2009
[link]
where did the good times roll to?
Reply
:iconarchaity:
archaity Featured By Owner Aug 2, 2009
Totally sick.
Reply
:icondickimon:
Dickimon Featured By Owner Jul 20, 2009
COME BACK!!!!!!!!!!!!!!!
*bigsigh*
Reply
:icon73x45:
73x45 Featured By Owner Mar 31, 2009
ha i started a starcraft team in '02 called blackrose
Reply
:iconpsyfre:
psyfre Featured By Owner Feb 28, 2009
love

!
Reply
:iconbenebular:
Benebular Featured By Owner Feb 18, 2009
that's awesome, after i saw this i tried to create my own like this, i failed.... miserably
Reply
:iconcova:
cova Featured By Owner Jan 27, 2009
whoah, wildness. i must've been asleep for a while. thanks for coming back. i almost left this year too. the vids have been delicious tho. i don't mind the aftertaste.
Reply
:icontoxicastronum:
toxicastronum Featured By Owner Jan 9, 2009
fucking amanzing, fav :)
Reply
:iconfokuz:
fokuz Featured By Owner Dec 24, 2008
very interesting, i like it a lot
Reply
:iconjojoyo:
JOJOYO Featured By Owner Dec 18, 2008
yo.

lovin it.
Reply
:icontylerlehman:
tylerlehman Featured By Owner Dec 18, 2008
This is cool :D

I saw one of your shirts at hot topic a few weeks back.
Reply
:iconbtdublex:
BTDuBlex Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Digital Artist
I was this close from being deprived of your goodness... thanks.
Reply
:icon1nnu3ndo:
1NNU3NDO Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
Very subtle design man! It's totally perfect.
Reply
:iconaparture:
aparture Featured By Owner Dec 17, 2008   Interface Designer
Awesome, you're back!
Reply
:iconju5:
JU5 Featured By Owner Dec 17, 2008
sick bruv.
Reply
:iconkabooz:
KaBooZ Featured By Owner Dec 17, 2008
Already saw this on your Flickr, but it's great that you're back here. Looks dope btw!
Reply
:iconraw-food:
raw-food Featured By Owner Dec 17, 2008
I can only double that
Reply
:iconnovanoise:
novanoise Featured By Owner Dec 17, 2008
Dang everytime you upload something it pumps out a brand new style,y envy your talent man!!

Instantclassic FAV+
Reply
:iconfrogone:
FROGone Featured By Owner Dec 17, 2008
wow wow just wow!!!!
Reply
:icondisent:
DISENT Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
nice 1, good to see some more of ur stuff
Reply
:iconrejectsocietyfx:
rejectsocietyfx Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Digital Artist
awesome

btw did you get my note on the stickers? you still have them for sale ? :D
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks, & sorry man haven't checked this account in awhile, email yur address i'll send you lil package.
Reply
:iconrejectsocietyfx:
rejectsocietyfx Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Digital Artist
damn sweet :D
stop being so nice to me :P
lol
i think you still have my adress dont you :P i was the one who reported the shirt rip on ebay :D

btw people love that shirt :D
Reply
:iconunderworldriver:
underworldriver Featured By Owner Dec 16, 2008  Hobbyist Writer
This is pretty kick ass. I wonder if you could make an avatar like this. Its awesome!
Reply
:iconj3concepts:
j3concepts Featured By Owner Dec 16, 2008
nice to see you jammin some new stuff, great one mate.
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks dude, merry xmas
Reply
:iconabstrasctik:
abstrasctik Featured By Owner Dec 16, 2008  Professional Digital Artist
colors are insane!
Reply
:iconzayler:
zayler Featured By Owner Dec 16, 2008  Professional Digital Artist
yay, new stuff. awesome as always man, love the style.
Reply
:icongnomer01:
Gnomer01 Featured By Owner Dec 16, 2008
Congrads on your work. I've seen one of your T-shirt designs at Hottopic. ;)
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks! and cool, which tee was it? =)
Reply
:icongnomer01:
Gnomer01 Featured By Owner Dec 17, 2008
The one with the wolf/lightning on it.
Reply
:icon73x45:
73x45 Featured By Owner Dec 16, 2008
always coming through
Reply
:iconlittlelolli:
LittleLolli Featured By Owner Dec 16, 2008
this is awesome RA!
Reply
:iconpalito0o:
palito0o Featured By Owner Dec 16, 2008
Shit's Gully!
Reply
:icongrafick:
grafick Featured By Owner Dec 16, 2008  Student
greetings
Reply
:iconart-mug:
art-mug Featured By Owner Dec 16, 2008
We need some damn full revival of this account.
Reply
:iconcham000:
Cham000 Featured By Owner Dec 16, 2008
What everyone said, welcome back and awesome work.
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks man, glad you like my myspace icons too =)
Reply
:iconcogwurx:
cogwurx Featured By Owner Dec 16, 2008  Professional Interface Designer
I've missed the electric funk. Nice return. I like how subdued this is.
Reply
:iconrevoltvideo:
revoltvideo Featured By Owner Dec 16, 2008
Welcome back! :skullbones:
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thank ya, hows the magazine going?
Reply
:iconrevoltvideo:
revoltvideo Featured By Owner Dec 18, 2008
Its Finished! I'm collecting it today!
Reply
:iconeiii:
EIII Featured By Owner Dec 16, 2008
nice to have you back again (:
Reply
:iconjaxenl:
JaxeNL Featured By Owner Dec 16, 2008
I think I dreamed about you coming back.. wtf haha just kidding! welcome back man!
really awesome work!
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
ha thanks, & welcome to the mac world
Reply
:iconjaxenl:
JaxeNL Featured By Owner Dec 17, 2008
no problem mate, & thank you too haha
Reply
:iconjaxenl:
JaxeNL Featured By Owner Dec 16, 2008
I think I dreamed about you coming back.. wtf haha just kidding! welcome back man!
really awesome work!
Reply
:iconhi-dift:
hi-dift Featured By Owner Dec 16, 2008
nice new stuff mate, welcome back!
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
thanks, spotted yur new site + works on some blogs, stuffs looking great =)
Reply
:iconhi-dift:
hi-dift Featured By Owner Dec 17, 2008
thank you mate :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 16, 2008
Image Size
181 KB
Resolution
492×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,414
Favourites
178 (who?)
Comments
72
×